wtorek, 8 lipca 2008

Volkswagen Passat CC dostępny w Polsce

Volkswagen Passat jest jak zwykłe, wygodne i poprawne krzesło przeciętnego menadżera w średniej wielkości firmie w Polsce. Nowy Passat CC to fotel z galerii designerskich przedmiotów. A przy okazji wciąż wygodny i funkcjonalny.

Volkswagen pozazdrościł Mercedesowi modelu ClS czyli sedana, który ma wyglądać jak sportowe coupe i wprowadził na rynek Passata CC.

Nowy Passat ma sportowa linię, szyby w bocznych drzwiach pozbawione obramowania i kubełkowe fotele. Auto stoi na 17 calowych felgach, na które nawleczono opony o rozmiarze 235.

Lista ekskluzywnego wyposażenia, wcześniej nie dostępnego w Passatach zawiera m.in. nowo zaprojektowany dach panoramiczny czy aktywną, bardzo wydajną klimatyzację siedzeń, wziętą prosto z hiper-luksusowego Volkswagena Phaetona. Od Phaetona, Passat CC zapożyczył także promieniujące na biało oznaczenia i cyfry (w normalnym Passacie mają kolor jaskrawo – niebieski).

Nisko zawieszony Passat może być wyposażony w napęd na obie osie 4 motion nowej generacji. Wśród serc, jakie mogą zabić pod maską CC nie ma słabych jednostek. Na razie dostępne są: najmocniejsze 300 konne V6 oraz słabsza 160 konna jednostka benzynowa TSI, a także diesel o mocy 140 koni. Wkrótce do gamy silników ma dołączyć 200 konny silnik TSI.


Ceny aut bez dodatkowego wyposażenia zaczynają się od 108 tys. zł za model z najsłabszym, benzynowym motorem, a kończą na 178 tys. zł. za wersję 300 konną. Passat z silnikiem wysokoprężnym kosztuje ok. 120 tys. zł.

Najnowszy Passat CC dostępny jest w polskich salonach od początku lipca. Jeśli kogoś nie stać na nową zabawkę dla ludu, może zawsze pobawić się dostępnym na stronie Volkswagena konfiguratorem aut, gdzie można już „złożyć” swojego wymarzonego Passata CC.



Powyzej: zwykły Passat, nudny jak praca managera w McDonald's

Źródło: volkswagen

dodajdo.com

Brak komentarzy: